- Welcome to my blog...

Friday, February 12, 2010

虎年新年快乐!

To all my dearest friends & blogger acquaintance,

Wishing you a Prosperous & Happy Chinese New Year with abundance of love, peace & joy.
May you enjoy good health, wisdom, prosperity and many good-comings.


在此, 给我最挚爱的朋友和网友们:

祝福您和家人年行大运, 虎福临门, 虎虎生威, 生龙活!
再来一个创意一点的, 希望大家在生活和工作上能 "(呼)风唤雨"....哇哈哈~



10 comments:

Eileen said...

Margaret,

祝你虎年快乐、行大运!

Jennifer said...

Margaret,

祝你新年快乐,万事如意!

Mabel said...

Margaret

跟你说声恭喜发财,万事如意。今年比去年好。

Sherrie said...

Margaret

新春佳節, 祝你虎年大吉大利,新年快乐.

May said...

Margaret,

我也祝福你和你的家人:虎年行大运, 新年快乐,合家安康,万事如意。

Richard said...

Margaret,

我也祝福你和家人≈≈≈

☺新年快乐☺

☺身体健康☺

☺万事如意☺

babygirl said...

Hi Margaret,

祝你和家人新年快乐~万事如意~心想事成~恭喜发财~恭喜~恭喜

Unknown said...

Margaret,

我也祝福你和你的家人 新年快乐,合家安康,万事如意,身体健康!

Becky said...

Hi Margaret,

我也祝你及家人虎年行大运,万事如意,阖家安康,青春永驻!

Cheers!

Margaret said...

Eileen, Jennifer, Mabel, 雪丽, May, Richard, babygirl, Joanne & Becky

谢谢你们的留言和新年祝福! 不好意思, 家里的电脑不稳定, 所以这几天关机没有上网, 因此无法回复留言和一一的到各家各户拜访祝贺, 务请大家见谅!

我也一样祝福你们与家人新年快乐, 虎年行大运!

恭喜发财,万事如意, 身体健康,合家安康!

今年比去年好!

About Me

My photo
an ordinary Singaporean lady beginner in baking